medyauzmani.com

Indesit ile Milano Macerası – Tarifler.net.tr – Pratik Tarifler

Merhaba sevgili arkadaşım,

Tam bir hafta ayrı kaldık. Kesinlikle bir hafta boyunca bizim için gerçek olan bir rüyaydı. Support Your Hero ile Milano’daki gezimiz inanılmaz derecede harikaydı. Sonra okul macerama başladığımda sizlerle tanışmamız biraz zaman aldı.

Milano ile başlayan yolculuğumuz Venedik ile devam etti. Milan’ı eşimin ve benim gözlerimizden bir parça göreceksiniz 🙂 Çünkü kahramanlarıyla yola çıkan biz hanımlar, kocalarımızdan farklı maceralar yaşadık 🙂

Öncelikle burada yediğim pizzanın pizza olmadığını belirtmeliyim. (Gezdiğimiz yemekler ve gezdiğimiz yerler ayrı bir yazı olduğunu düşündüğüm için detayları sonra yazacağım)

Pazar günü Milano havaalanında buluşmamızla başlayan maceramız, çiftin antrenman için aramızdan ayrılmasıyla hız kazandı. Yaklaşık bir saat sonra otelden ayrıldık ve kraliçeler gibi karşılandığımız Avida’ya gittik. Profesyonel saç stilistleri ve makyözler tarafından yeniden yaratıldığımızı söyleyebilirim 🙂

Tamam döneceğiz derken otobüs bir anda bizi rüya dükkanı Sergio Rossi’ye götürdü. Şampanya ve çikolata ikramımızın sürprizinden kendimizi alamamışken ayakkabılarımızı seçmeye başladık 🙂

Kendimizi Bvlgari Otel’de bulduk ve mutluluktan uçup gittik. Biraz dinlenip tadına baktıktan sonra akşama hazırlanmak için otelimize dönüyoruz. Sonuçta harika bir akşam geçirdik.

Sabah erkenden Sandero için hazırlanmaya başladık. Stadyuma vardığımızda herkes benim kadar şaşırmıştı. Şaka değil, San Siro’daydık ve sahaya kahramanlarımız çıktı.

Öyle muhteşem bir organizasyon hazırlamışlar ki Indesit’i tebrik etmemek elde değil.

Yaklaşık 4 saat boyunca gerçek hayranlar olduk. Daha da heyecanlandık 🙂

Akşam parti için hazırlandık ve Milano’nun en popüler mekanlarından biri olan Just Cavalli’ye gittik. Bu güzel günü sabahın erken saatlerine kadar kutladık.

Bir blog yazarı olarak orada olmak ve kahramanımı desteklemek benim için inanılmaz bir gurur kaynağı oldu.

Böyle eşsiz bir deneyim yaşattığı ve yeni arkadaşlar edindiği için Indesit’e çok teşekkür ederim. Organizasyon boyunca bizleri yalnız bırakmayan ve her zaman yanımızda olan sevgili Daria hanıma da ayrıca teşekkürler 🙂

Şimdi AC Milan’a geçelim benim kahramanım 🙂

Seyahat denilince aklıma hep sabahın köründen kalkıp havalimanına yetişmek için koşuşturmaca gelir. Nedense öğlen iki uçak uçmuyor kimse 🙂 Yine bir sabah yine 04:30’da Atatürk Havalimanı’na gidiyorsunuz…

Ama bu sefer bambaşka, bu sefer yapılmayanı, belki de bir daha yapılamayacak olanı yapmaya yönelik bir yolculuk.

İlk durağımız Milano, İtalya’ya hiç gitmedim ve hep görmek istemişimdir. Bu vesileyle meşhur pizzalarını tadabileceğim, Panzerotti yiyebileceğim ve sokak alışverişine çıkacağım.

İlk olarak, havaalanından aldığımız ve iki gece kaldığımız The Westin Plasa’ya gittik.

Saat 14:00 civarında çocuklar bizi otelden aldılar ve etkinlik ve ertesi günkü maç hakkında bir sunumun yapılacağı Milanello’nun tesislerine doğru yola çıktılar.

Milanello spor salonu

Yaklaşık bir saatlik yolculuktan sonra tesise vardık. Önce bir şeyler atıştırdık, ardından sunumun yapılacağı toplantı salonuna geçtik. Öncelikle Indesit’in kahraman etkinliğinize verdiği destek hakkında genel bilgi vermenin ve ardından efsane isimlerin oynayacağı takımları oluşturmanın zamanı geldi.

3 takım vardı. Milan ve Arsenal E Paris Saint GermainBu üç büyük takımın formalarını giyerek Sansiro oynadığınızı hayal edin. Bence futbolla ilgilenen her erkeğin hayalidir…

Ardından efsane isimler sahneye davet edilmeye başlandı. Aşağıdaki isimlerin sahnede önünüzde durduğunu hayal edin.

Daniel Massaro, Franco Baresi, Robert Pearce, Tony Adams, Gianluca Zambrotta ve Daniel Bravo

Hepsi efsane futbolcular. ben Paris Saint Germain takıma katıldım ekibimizde Zambrotta O bizim teknik direktörümüzdü. daniel bravo Ben … idim. Böyle bir takımın karşısında kim durabilir 🙂 Herkes bir anda kendini milyonlarca futbolcu gibi hissetti.

diğer takımlardan Cephanelik Alaycı Adams – Robert Pearce tarafından, Milanise Franco Baresi – Daniele Massaro’dan

Takımlar belirlendikten sonra herkes antrenman sahasına geçerek kendi takımıyla toplandı. Kısa koşular, nasıl pas geçileceği ve doğru insanlardan nasıl top sürüleceği gibi hayati taktikleri öğrenmek harika bir deneyimdi. hayal etmek, Gianluca Zamborta Sana nasıl geçeceğini öğret.

Takımı ikiye böldük ve aramızda 7 maç oynadık. Takımda çok sayıda profesyonel de vardı. İyi koşuyorlardı, ilk 10 dakika bile yoruldum ama sonra yoldan çıkıp maçın tek golünü attım 🙂 Rüyanızda görseniz inanmayın 🙂

İtalya’da hava, özellikle bu havalarda çok değişkendir. Milano’da yaşayan bir kuzenim var. Havanın güzel olduğunu söyledim ama her ihtimale karşı bir şemsiye getir. Antrenman sırasında yağmur yağmaya başlayınca ne demek istediğini anladım. Birden mercimek büyüklüğünde bir dolu yağmaya başladı. İçeriden nasıl kaçacağımızı şaşırmıştık.

Milanello tesislerinde dolu

Tabii bu bizim için farklı bir deneyim oldu. Antrenman sonrası otele döndük ve akşam yemeği için restorana gittik.

Ertesi gün büyük gündü. Otelde güzel bir kahvaltının ardından ünlü San Siro stadına doğru yola çıktık. Herkes heyecanlıydı, herkes merak içindeydi. Bize destek olacak kız arkadaşlar ve kocalar da daha sonra stadyuma gelecekler. Stadı uzaktan görünce bunun bir rüya değil gerçek olduğunu anladım…

San Siro Stadyumu

Önce stada indik ve bize kısa bir sunum yaptılar. Bambaşka bir deneyim, bu büfeye çimlerin üzerinde yürümek çok güzel.

Soyunma odasına girdik ve adımıza ayrılmış olan dolaplarda formalarımızı giydik. Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ve uygulanmıştır.

Turnuva zamanı yaklaşıyordu ve heyecan artıyordu. teknik direktörümüz daniel bravo Bize oyunla ilgili taktikler verdi ve sahada kimin nerede oynayacağına karar verdi. Sağ bek oynamayı tercih ederim. Kondisyonum pek iyi değildi ve hücumlarda fazla koşamayacağımı düşündüm.

Dale Bravo’dan taktikleri alın

Maç saati geldi ve bu gazla stadın yolunu tuttuk. AC Milan ile oynayacağımız stadın hemen önünde bekliyorduk. Dışarıdan müziğin ve alkışların son sesini duyabiliyorduk. Sanki stad dolmuştu ve tüm taraftarlar stada girmemizi bekliyordu. Derbi maçı gibiydi.

Sunucu, isimlerini tek tek sayarak bizi stadyuma davet ediyor. İsmimin San Siro’da yankılandığını duymak paha biçilemezdi…

Her şey olabilir, ancak bunun bedelini öderseniz, bu tartışmasız imkansız bir deneyimdir…

Stadyuma çıktık ve iki rakip maça başladık 🙂

Maçtan görüntü

Merhamet etseler sahayı ikiye bölerler bizde böyle oynarız diye düşünmüştüm ama büyük sahada gol gol maç oynadık. Arkadan orta sahaya koşmak bile atı bozuyor 🙂 O an anladım ki futbol zor işmiş arkadaş…

Bu adamlar nasıl 90 dakika boyunca büyük sahada hiç durmadan koştu, birebir koşmayanlar bilmez 🙂

İlk maçta gol yedik. İkinci maçta da gol yedik 🙂 Ancak daha güçlü görünen takım biz miydik? Ne olduğunu anlamadık ama vazgeçmedik. Burası San Siro, çıkış yolu yok 🙂

Karşı takıma gol atınca penaltılara gittik. Turnuvayı penaltı atışlarından tek golle 2. sırada tamamladık. Tabii ki her şey dostluk içindi 🙂

Maçtan sonra bize verilen şapka ve motiflerde ünlü futbolculardan imza aldık. Oyuncuların futbol hayatlarında çok fazla imza atmadığını düşünüyorum.

Böylesine keyifli bir günün ardından akşam ünlü Milano restoranı Sadece Cavalli Hollywood Güzel bir akşam yemeği ve eğlenceye doyduk.

Ertesi gün dönüş günüydü. Saat 15:00 civarında havaalanına götürülmemiz planlanmıştı ama geri dönmeye hiç niyetimiz yoktu 🙂

Yukarıda da belirttiğim gibi kuzenim Milano’da yaşıyordu ve onunla vakit geçirmek ve Venedik’i görmeden dönmek istemedik. Biz varmadan önce Venedik Marco Polo’ya dönüş uçak biletlerimizi çoktan ayırtmıştık.

Arkadaşlarla gün içinde kapsamlı bir Milano turu yaptık. Ayaklarımızdan aşağı akan siyah suyu görene kadar oraya buraya yürüdük.

Akşam ekip transfer zamanı geldiğinde kuzen bizi otelden aldı ve böylece maceranın ikinci adımı başlamış oldu.

Bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkürler.

Nilay’ın Notu: Bu alanda çektiğimiz fotoğraflar gelmeye devam edecek 🙂 O kadar çok ki onları düzenleyip paylaşmak zaman alacak.